Beste bureau van Nederland komt nog steeds uit Zeeland


<p>Hans van den Boom, directeur eigenaar van BOOM. FOTO: PR</p>

Hans van den Boom, directeur eigenaar van BOOM. FOTO: PR

(Foto: )

Beste bureau van Nederland komt nog steeds uit Zeeland

  Zakelijk

Deze week is de ranglijst bekendgemaakt van de beste bureaus van Nederland in strategie, marketing en communicatie. De nummer 1-positie is voor het tweede jaar op rij voor BOOM; bureau voor strategie en communicatie uit Goes. 

In het jaarlijkse onderzoek van het vakblad Fonkkrijgt BOOM van haar klanten een dikke 9 als rapportcijfer. Dat oordeel is gegeven op uiteenlopende criteria, zoals kennisniveau, flexibiliteit, creativiteit, betrokkenheid, prijs/prestatie en effectiviteit. In haar onderzoek bevraagt Fonk bedrijven en instellingen naar hun tevredenheid over de bureaus die zij inschakelen. Naast de eerste positie in de algemene uitslag, staat BOOM(www.boomstrategie.nl) ook in de categorie business-to-business op nummer 1. Daarmee is het nu voor het zesde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot het beste business-to-businessbureau van Nederland.

“Opnieuw de hoogste scores krijgen in een ranglijst die is gebaseerd op onder meer kwaliteit, partnerschap en onze rol als business accelerator, is natuurlijk een prachtige erkenning”, geeft algemeen directeur Hans van den Boom aan. “Het maakt ons enorm trots dat het juist onze loyale klanten zijn die deze waardering uitspreken. Wij zijn pas tevreden als we écht impact maken voor onze klanten en uit hun oordeel mogen we afleiden dat dit in de praktijk daadwerkelijk lukt. Deze uitslag geeft ons een geweldige stimulans om ook het komende jaar weer vol voor onze klanten te gaan.”

BOOM werd in 1993 opgericht in Goes. Door de jaren evolueerde het naar een nationaal werkend bureau, met kantoren in Goes en Breda als belangrijke pijlers. De naam wijzigde door de jaren heen van het oorspronkelijke ‘Boom Kollektief’, via Boom Communicatie naar: BOOM. Klanten bevinden zich anno 2020 vooral in business-to-business, zorg, onderwijs en overheid. Enkele opdrachtgeverszijn: de Dopingautoriteit, Aalberts Industries, Bison, diverse gemeenten, vele onderwijsinstellingen en verschillende ministeries en Rijksdiensten.

Als bureau voor strategie en communicatie richt BOOM zich op klantvragen rondom ‘visie en strategie’, ‘merk en reputatie’, ‘cultuur en verandering’, ‘digitale transformatie’ en ‘maatschappelijke verbinding’. Van den Boom: “Wat ons uniek maakt is dat we strategie en communicatie verbinden. We zoeken naar de betekenis van organisaties, hun drijfveren en kansen; het strategisch kader. Daarbij zetten we communicatie in om mensen daadwerkelijk in beweging te krijgen.” 

Van den Boom vervolgt: “Ons doel is om organisaties verder te helpen. We zijn dus pas tevreden als we een klant duidelijk meerwaarde hebben kunnen leveren. Dat resultaat is meestal uit te drukken in ‘harde’ cijfers, zoals meer winst, meer klanten of duidelijke besparingen door een betere efficiency. Daarnaast leggen wij nadruk op een andere vorm van resultaat. Wij weten de essentie van een organisatie te vatten. Niet alleen de ‘Why’, maar ook de betekenis voor de maatschappij, klanten, medewerkers en andere belangrijke stakeholders. Dat geeft energie aan alle betrokkenen. We onderzoeken gedegen, analyseren scherp en komen met goed onderbouwde strategieën en werkbare oplossingen. Wij helpen organisaties, mensen en omgeving écht verder. Dat geeft hen energie, maar ons des te meer!”

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden